Jóga és mindfulness

5 módszer, hogy jobban tudj fókuszálni a gyakorlás alatt

2017. május 16. - Marczinkó Ági

Rengeteg dolog tud megzavarni a gyakorlás alatt. Az elmém folyamatosan ugrál az egyik dologról a következőre, de készítettem egy 5-ös listát, amelyek segíteni szoktak.

  1. Írd le

Hosszú teendő listát vezetsz a fejedben folyamatosan? Ez egy rossz és zavaró szokás, próbáld inkább leírni óra előtt ezeket egy lapra/naplóba/számítógépbe.

  1. Határozd el, hogy mennyi időt szánsz rá

Ha túlterhelt vagy és elárasztanak a feladatok, akkor ne 1 órát gyakorolj, mert úgysem fogsz tudni fókuszálni. Helyette már 15 perc is elég, hogy megnézz egy videót vagy a kedvenc pózaidat elvégezd. Ne felejtsd el a végén a savasászanát!

hourglass-time-hours-sand-39396.jpeg

  1. Lásd a gyakorlásod fontosságát

A légzést és a koncentrálást a gyakorlási lista aljára szoktuk tenni, mivel a fizikai póz kivitelezése is sokszor nehéz feladat. Ezzel szemben, amikor kétséged támad, hogy ezek fontosságában, akkor emlékeztesd magadat, hogy az ászánák csak az első lépés egy hosszú úton.

pexels-photo-111221.jpeg

  1. Irányítsanak

Ha problémád van a koncentrációval, akkor nézz videót, menj el órára, vagy rakj be zenét. A kreativitás nagyon szuper dolog, de kezdő szinten még az ászanák pontos kivitelezés a legnagyobb kihívás.

  1. Fáradj el

Imádom a nyugodt órákat, de amikor zavarodott és izgatott vagy, és nem tud elengedni a munkát. Akkor menj el egy flow vagy power jóga órára, ahol rengeteg energiát égetsz el és garantáltan lefárasztod a testedet.

Képek: pexels.com

Ha érdekes volt számodra, akkor iratkozz fel a hírlevelemre: http://eepurl.com/chs2eD

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagsarok.blog.hu/api/trackback/id/tr6912508103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.