Jóga és mindfulness

8 gyors módja a relaxációnak egy stresszes nap után

2016. október 07. - Marczinkó Ági

Vannak napjaid, amikor úgy érezheted, hogy nem haladsz semerre sem. Ilyenkor csak arra van szükséges, hogy relaxálj és elengedd a stresszt. Itt van pár alkalmazható módszer, amely segít, hogy újra frissnek, kipihentek érezd magad.

Nyújtás

A nyújtó gyakorlatok segítenek az ellazulásban egy hosszú nap után. Próbálj ki pár saját gyakorlatot vagy menj el egy jóga/pilates órára. Ezek a tevékenységek nyújták és lazítják a merev izmaidat. Egy kis gyakorlás nap végén felszabadítja az endorfin hormonokat, amely javítják a hangulatodat.

Élvezet

pexels-photo-121627.jpeg

Engedj meg magadnak néha egy kis bűnözést, mint például óriási desszertet vagy egy pohár bort. Törődj magaddal és élvezd az apró dolgokat, ezek segítenek, hogy elfelejtsd a stresszes napodat.

Habfürdő

A buborékos habfürdőzés a legjobb módja, hogy pihenj egy fél órát távol a gyerekektől, munkától és egyéb zavaró tényezőktől. Csukd be a szemedet vagy fogj egy jó könyvet és olvass.

Friss levegő

img_20160706_105521.jpg

A szabadban töltött idő jót tesz egy hosszú munkanap után. Vidd le a kutyát sétálni vagy csak ülj ki egy padra a parkba és olvasd kedvenc könyvedet. Az egyedül töltött idő távol az otthontól és a munkahelytől segít feltöltődni.

Hunyj szemet valami felett

Egy stresszes nap után harangok konghatnak a fejedbe. Néha a legjobb módja ennek orvoslására, ha korán fekszel le. Ez segít, hogy fiatalabbnak érezd magad következő reggel, és készen állj a következő mozgalmas napra.

Hallgasd meg a kedvenc számaidat

A munka után, ha haza esem, akkor imádok néha teljesen kikapcsolni. Ez azt jelenti, hogy bekapcsolom kedvenc zeneszámaimat, éneklek és táncolok rájuk. Nagyon jók ezek az egyedül töltött percek, mert segítenek visszatalálni a vidám belső énemhez.

Merülj el egy jó könyvbe

A mindennapokban sokat ülsz a monitor előtt, amely nagyon meg tudja viselni a szemedet. Jó pihentetés lesz nekik, ha egy papíralapú könyvet olvasol este lefekvés előtt. Segít ellazulni és jobban tudsz majd aludni, ha lecsendesítetted a gondolataidat.

Menj el sétálni a városba

img_20160919_163946-effects.jpg

Már 10 perc séta is jó hatással van a kedvedre és testedre. Érdemes felfedezni ahol élsz és már egy utcával odébb is újdonságokat tudsz felfedezni. Csak szívd be a környezetedből származó ingereket!

 

Hírlevél

* kötelező kitölteni
Inspiráció: http://www.doyouyoga.com/
Képek: pexels.com

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagsarok.blog.hu/api/trackback/id/tr4711777769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.